Hopp over
✓ FRI FRAKT PÅ ORDRE OVER 799KR ✓ TRYGG BETALING MED KLARNA & VIPPS
✓ FRI FRAKT PÅ ORDRE OVER 799KR ✓ TRYGG BETALING MED KLARNA & VIPPS

Spor din bestilling

Vi sender alle ordre med PostNord eller Bring, og du kan spore pakken via hjemmesiden til PostNord eller Bring, avhengig av hvilket fraktselskap du valgte i kassen hos oss. 

PostNord sendinger kan spores her.
Bring sendinger kan spores her.

Hvorfor har jeg ikke fått et sporingsnummer?

Det kan være to årsaker til dette, det kan være at vårt system feilet og at sporingsnummeret ikke ble lagt inn i din bestilling. Da tar du kontakt med oss via e-post så får du det tilsendt manuelt. Dersom dette ikke er tilfellet, har ikke din ordre blitt sendt enda, men så fort bestillingen din har blitt sendt vil du motta en e-post med sporingsnummer. 

Hvorfor står det at min bestilling ikke er innlevert til Bring eller PostNord enda, når jeg prøver å spore pakken min?

Når din bestilling blir behandlet hos oss, blir det sendt en automatisk e-post fra vårt system til deg. I denne e-posten vil det ligge et sporingsnummer. Det tar som regel noen timer fra din bestilling er behandlet til fraktselskapet henter pakken. Hvis det ikke er noen oppdateringer på sporingsnummeret innen 2 dager, ber vi deg ta kontakt med oss via e-post. 

Sporingsnummeret forteller at pakken er levert, men jeg har ikke mottatt min ordre?

Vi har ansvar for at din pakke blir levert til deg, men i veldig spesielle tilfeller hender det at fraktselskapene mister pakker. Hvis du tror dette har skjedd, anbefaler vi at du tar kontakt med fraktselskapet som du bestilte levering med. Hvis de bekrefter at pakken har forsvunnet, så kan du ta kontakt med vår kundeservice for videre saksgang.