SPOR DIN BESTILLING 

Spor din bestilling her ved å legge inn ditt sporingsnummer via linken under: 

 https://www.bring.no/

Hvis du har noen spørsmål eller bekymringer knyttet til din ordre vennligst gi oss beskjed via kundeservice@mystuff.no. 

 

 

SPORINGS FAQS

HVORFOR HAR IKKE JEG FÅTT ET SPORINGSNUMMER?

Det kan være to årsaker til dette, det ene kan være at vi har glemt å legge inn dette i bestilling. Da tar du kontakt med oss via e-post så får du det tilsendt. Alternativ to er at du har valgt en fraktmetode uten sporing, da er det dessverre ingen sporingsnummer og pakken vil ikke være mulig å spore før den ankommer ditt nærmeste postkontor. 

HVORFOR STÅR DET AT MIN BESTILLING IKKE ER INNLEVERT TIL BRING ENDA, NÅR JEG PRØVER Å SPORE MIN PAKKE?

Når din bestilling blir behandlet hos oss, blir det sendt en automatisk e-post fra vårt system til deg. I denne e-posten vil det ligge et sporingsnummer (så lenge du har valgt fraktmetode med sporingsnummer). Det tar som regel litt tid fra din bestilling er behandlet til den er levert inn til Bring. Hvis det ikke er noen oppdateringer på sporingsnummeret innen 2 dager, ber vi deg ta kontakt med oss via e-post. 

SPORINGSNUMMERET FORTELLER AT PAKKEN ER LEVERT, MEN JEG HAR IKKE MOTTATT MIN ORDRE?

Vi har ansvar for at din pakke blir levert til deg, men i enkelte tilfeller kan Bring gjøre en feil. Opplever du dette ber vi deg ta kontakt med Bring på  tlf: 04045 for mer informasjon. 

HAR DU FREMDELES ET SPØRSMÅL? SEND OSS EN E-POST VIA KUNDESERVICE@MYSTUFF.NO