For returskjema - klikk her (PDF).

For nettversjon klikk her: (både retur- og angrerettskjema)

 

Skal du sende din MyWalk på service hos oss?

For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig, vennligst send din MyWalk tilbake til oss med vårt serviceskjema ferdig ut fylt som du finner under.

Last ned skjemaet og fyll ut. 

 

Skjemaet skal sendes sammen med ditt produkt til: 

MyStuff Norge AS
Nedre Prinsdals Vei 85C
1263 Oslo

 

Bestilt defekt brett fra utlandet eller fra en annen forhandler? 

 Vi har et dyktig service-team som har spesialisert seg på reparasjon av balanse brett - ingen problemer er for store for oss!

 

 

Har du lyst til å oppgradere brettet ditt med en applikasjon? - slik at du bl.a. kan sette 
fartssperre ned i 6km/t, spore brettet, se batteri nivå, topp fart og mer - Alt dette skjer via din mobiltelefon. Vi har nå utviklet et nytt chipsett som gir muligheten til akkurat dette - ta kontakt med oss for priser, og en eventuell service.

 

NYHET:

 

 

 

Dersom brettet ikke helt fungerer optialt anbefaler vi å kalibrere brettet (før du kontakter oss for en eventuell service-time).

For å kalibrere brettet, gjør du følgende:

  1. Sørg for at brettet slått av.
  2. Plasser brettet vannrett på bakken (begge fotplatene skal være rette)
  3. Hold inne AV/PÅ-knappen i 10 sekunder, og slipp (inntill brettet gir fra seg et lite "pip"og lysene på brettet begynner å blinke"
  4. La brettet stå å kalibrere i 10 sekunder.
  5. Deretter skrur du av brettet for så på igjen.
  6. Nå skal brettet være ferdig reparert!

 

De mest vanlige problemene:

1. Fungerer bare den ene siden av brettet?

På hver side av MyWalken sitter det to gyroskop, dersom en av disse får en smell, vannskade eller e.l. kan det føre til at den ene siden ikke vil fungere. Som regel holder det å bytte gyroskopet på den siden hvor dette gjelder. Reparasjonen regnes som en 2er i vanskelighetsgrad (nederst på siden finner du skalen).

- Send oss en video av problemet slik at vi vet hvilke deler som eventuelt må ersattes. Du kan også levere den inn til vårt dyktig service-team slik at du er sikker på at brettet vil fungere optimalt.

2. Rister brettet ditt når du skal gå av?

Under gyropskopet finner du to gummiknotter - når du tråkker på brettet, presses disse to knottene opp i det infrarøde område i gyroskopet og brettet gir en respons i form av bevegelse. Dersom gummiknottene er for lange vil de til en hver tid presses ned i det infrarøde som fører til at brettet rister. Ved å bytte den delen vil brettet mest sansynlig fungere som normalt. Reparasjonen regnes som en 2er.

- Send oss en video av problemet slik at vi vet hvilke deler som eventuelt må ersattes. Du kan også levere den inn til vårt dyktig service-team slik at du er sikker på at brettet vil fungere optimalt.

3. Fungerer ikke brettet i ditt i det hele tatt? 

Dersom brettet ditt verken vil slåes på eller lade, er det mulighet for at hovedkortet i brettet er gåent - denne skaden kan oppstå dersom brettet får en vannskade eller en smell. Ved å bytte hovedkortet, eventuelt hele chipsettet i brettet vil brettet som regel fungere igjen. Reparasjonen regnes som en 4er i vanskelighetsgrad.

Har du et annet problem med ditt brett?  

Ta kontakt med Kunderservice@MyStuff.no eller via vår Instagram- eller Facebook-side dersom du lurer på noe angående en defekt, bestilling av service-time etc. 

 

Viktig: Ikke send inn et brett til oss før du har gitt oss beskjed, da vil ikke brettet bli hentet.


Vanskelighetsgrad - reparasjon:

 

Veldig lett - 1

Nokså lett - 2

Middels - 3

Litt vanskeligere - 4

Vanskelig - 5