30 dagers åpent kjøp - Få først. Betal senere.

  • 50.000+ kunder

  • 1-4 dagers levering

  • 100% fornøydgaranti

  • 30 dagers åpent kjøp

Kundeservice stilling

Arbeidsgiver: MyStuff Norge AS

Stillingstittel: Dyktig kundeservicemedarbeider

Frist: Snarest


MyStuff er en av landets raskest voksende nettbutikker med store ambisjoner for de kommende årene. Vi er ute etter deg som elsker kundeservice og brenner for å hjelpe kunder med det de lurer på. Vi leter etter en som kan skape trygghet og møte våre kunder på en tillitsfull og verdiskapende måte.


Om oss I En at landets raskest voksende nettbutikker

MyStuff har hatt en ellevill vekst med en omsetning på 1 million i 2019, til 14 millioner i 2020 og nå en omsetning på 40 millioner i 2021. Det kommende året vil by på mye spennende og som kundeservicemedarbeider, hos oss, vil du jobbe i hjertet av organisasjonen. Du vil være den som kjenner våre kunder best og du vil være en nøkkelspiller for hele MyStuff. 


Om rollen I Vårt ansikt utad - effektiv, empatisk og løsningsorientert 

Ved vårt kontaktsenter i Ski jobber du sammen med hele MyStuff-teamet, og du vil jobbe spesielt tett med teamet på lageret og sørge for at våre kunder får Norges beste service. Det er en utfordrende rolle som krever at du takler stress, jobber selvstendig, er empatisk og fornuftig.


Hver dag får vi inn henvendelser fra kunder som har behov for hjelp, og hver enkelt kunde skal få raskt svar og en profesjonell og hyggelig kundeopplevelse Som kundekonsulent blir du MyStuff sin stemme utad og du vil betjene våre kunder på tvers av våre tilgjengelig kanaler - både muntlig og skriftlig, på norsk og på engelsk. 


I tillegg til det kundene opplever så sørger du for at arbeidet ditt foregår ryddig «i kulissene», Du er flink til å sette ting i system, både egne og felles systemer, og ser gjerne etter måter å forbedre eksisterende prosesser på, til det beste for kundene og MyStuff.


Om deg I Effektiv, nøyaktig og elsker å hjelpe kundene


Vi ser etter deg som legger stolthet i arbeidet og har “kundeservice genet”, som gjør at du er oppriktig opptatt av å hjelpe kunden til tross for at enkelte saker kan være utfordrende.


Vi håper å finne deg som sørger for at kunden føler seg hørt, forstått og respektert. Det krever at du behersker kommunikasjon med forskjellig typer mennesker, og at du er flink til å ordlegge deg, både skriftlig og muntlig.Det er viktig at du er imøtekommende med både kollegaer og kunder. 


Du har god arbeidsstruktur, er selvstendig, løsningsorientert og har god selvinnsikt. Dette er en stilling som krever at du er skjerpet og liker å pushe deg selv, også i perioder hvor det kan være høyt trykk. Stillingen krever at du er systematisk og ryddig. Det er også viktig at du er flink til å prioritere oppgaver, slik at arbeidet blir produktivt. Stillingen vil kreve at du tar selvstendige beslutninger. 


MyStuff tilbyr grundig opplæring slik at du får kunnskapen du trenger for å utføre jobben. Vi foretrekker likevel at du allerede har erfaring med kundeservice. Du drives av å gjøre kunder fornøyde og elsker følelsen av å vinne. Vi i MyStuff er svært ambisiøse og det krever at alle er skjerpet og jobber målrettet mot det samme målet. 


Primæroppgaver

  • Svare på e-post henvendelser
  • Svare på telefonhenvendelser Du trives med å hjelpe kundene pr. telefon 
  • Svare på henvendelser i andre kommunikasjonskanaler vi benytter oss av
  • Kommunisere med lageransatte og sørge for at kunder som har returnert får oppfølging
  • Godkjenne og avslå returer
  • Følge opp saker som behandles av verkstedet og sørge for at kundene får hjelpen de trenger


Sekundæroppgaver

  • Bygge opp FAQ og guider
  • Svare på henvendelser i livechat
  • Oppdatere produktbeskrivelser med nyttig informasjon for kunden. 
  • Følge opp kundeanmeldelser 
  • Bidra med annet forefallende på kontoret/i nettbutikken og på lageret ved behov og kapasitet. 

Krav:

Søk dersom du kjenner deg igjen: 


Elsker å vinne, hater å tape.

  • Vi jobber i et ambisiøst team med en sterk vinnerkultur. 
  • Empatisk. Bryr deg oppriktig om kundene
  • Selvstendig. Tar initiativ og evner å tenke selv
  • Effektiv. Evner å jobbe raskt, både i travle og rolige tider. 
  • Pliktoppfyllende. Veldig opptatt av å gjøre en god jobb og bidra i teamet.
  • Løsningsorientert. Bruker sunn fornuft til det beste for kundene og firmaet. 
  • Ydmyk og god selvinnsikt. Tåler å få beskjeder, men også å si ifra. 
  • Nøyaktig og ryddig. Jobber systematisk, slurver ikke. 
  • Stø språklig. 
  • Mestrer norsk og engelsk godt, både skriftlig og muntlig. 


Store fordeler: 


  • Erfaring fra kundeservicearbeid
  • Flink til å sette ting i system
  • Fører kort
  • Bil
  • Erfaring fra salg
  • Interesse for MyStuff sine produkter


Vi kan tilby:

  • Konkurransedyktig lønn
  • Krevende og givende arbeid
  • Ambisiøst, hyggelig og ungt arbeidsmiljø 
  • Bli med på reisen hos en av landets raskest voksende nettbutikker
  • God utviklingsmuligheter for den rette personen

Vi ser frem til å høre fra deg!


Hvis du føler at rollen passer deg så gleder vi oss til å ta imot din søknad og CV - snarest! 


|||Hjemmekontor|||MyStuff.no||||||oGD-bKtOnxq_G_Qv|||FULL_TIME|||NOK|||HOUR|||single||||||||||||false