Du har handlet et produkt på MyStuff.no og har produkt produktet i en periode, men plutselig vil det ikke fungerer lenger. Hva gjør jeg nå tenker du? Ikke få panikk, hos MyStuff er hjelpen rett rundt hjørnet.


Garantiperioden varierer fra produkt til produkt, stort sett er garantiperioden 1-2 år på elektriske produkter, slik som el-sparkesykler, WalkingPad og massasjepistoler. 

Selve garantiperioden for den enkelte artikkelen skal stå i produktbeskrivelsen (ofte lengre ned i beskrivelsen). Ta kontakt med vår kundeservice hvis du ikke finner den informasjonen. 

Problemer som dekkes av garantien er produksjonsfeil, tekniske feil og tydelig mangler på produktet. 

Dersom du opplever problemer med ditt produkt, kan det være på tide med service. Vi anbefaler å ta kontakt med vår kundeservice og informer om problemet du har og vår kundeservice vil veilede deg. 

Normalt sett blir produktet reparert, men dersom det ikke lar seg gjøre eller dersom det er mangel på reservedeler for det gjeldende produktet (og vente tiden er lang), vil produktet bli erstattet med et nytt produktet. 

    Før du sender produktet i retur/inn på service

    Før du sender ditt produktet i retur/ inn på service er det noen ting som er verdt å vite.

    Fysiske skade dekkes ikke av garantien

    Fysiske skader dekkes ikke av garantien, en fysisk skade er en synlig skade på produktet. Eksempelvis kan dette være punktering, tydelige skader på enheten. 

    Vannskade dekkes ikke av garantien

    Elektriske komponenter tåler ikke vann og dersom et produktet kommer i kontakt med vann, kan dette medføre vannskade. Produkter som ikke er vanntette (står eventuelt i produktbeskrivelsen), dekkes ikke av garantien.  

    Utover dette dekker ikke garantien følgende: 

    • Lynnedslag
    • Overspenning 
    • Feil bruk 
    • Feil bruk av utstyr/tilbehør
    • Demontering av et produkt (uten bekreftelse fra MyStuff)

    Informasjon om retur finner du her.


    Har du problemer med ditt produkt som er utenfor garantiperioden eller vilkårene?

    Opplever du problemer med et produkt som er utenfor garantiperioden eller hvis produktet har blitt utsatt for noe som gjør at garantien ryker, ønsker vi uansett å hjelpe deg best mulig. 

    Ta kontakt med vår kundeservice for hjelp.