Dersom produktet ditt har en skade eller andre problemer som garantien dekker (les vilkårene under), vil produktet bli erstattet med et helt nytt produkt eller reparert hos våre profesjonelle reparatører

Vi gir ett år garanti på våre motoriske kjøretøy, garantien gjelder teknisk feil og ikke skader som er laget av våre kunder. Dersom ditt produkt har noen tekniske problemer så tar du kontakt med engang og sender helst et bilder/video på mail slik at vi får sett på problemet før du leverer produktet til oss. Du er selv ansvarlig for å dekke tur/retur kostnadene.

Kostnader som har oppstår som følge av manglende kvalitet på utført arbeid ved produksjon eller defekte deler, dekkes av garantien.

Garantien dekker IKKE arbeid utført av ikke-autoriserte verksteder, feil bruk, overbelastning, voldsom håndtering, bruk av ikke-godkje, bruk av produktet i terreng (humper, dumper etc.), ikke full ladet før første bruk, over oppheting,normal slitasje eller endringer av konstruksjonen. Reklamasjonsretten avvises dersom maskinen helt eller delvis har blitt adskilt av brukeren

Service

Vi tilbyr service på våre MyWalks:

  • Dersom du har kjøpt en Mywalk av oss og den får noen tekniske problemer (les vilkårene over) innenfor garanti perioden så blir det selvfølgelig dekket av garantien, du trenger bare å levere den til en gratis og trygg service.
  • Dersom noen av dine produkter blir defekt utenfor garantiperioden eller produkter som ikke har garanti. Enten produktet er blitt ødelagt av kunden eller har blitt defekt av andre grunner, kan du likevel sende inn ditt produkt til oss og vi vil se på det. Vi vil ta kontakt så fort vi har sett på ditt produkt og vil avtale med deg og reparere ditt produkt om du ønsker. Vi vil da informere deg om ytterlige priser.