Vi tilbyr gratis frakt på rimeligste fraktalternativ ved kjøp over 2 000 kroner*.  

Fri frakt gjelder ikke bedriftskunder**.

Når du legger inn en bestilling, behandler vi den så fort det lar seg gjøre. Det er ulik leveringstid avhengig av hvilke(t) produkt(er) som er bestilt. Dersom det er en lagervare får vi som regel sendt den ut innen 24 timer. 

Under finner du leveringstiden på våre produkter. 

Leveringstid

Leveringstid for varer på lager  1-4 arbeidsdager*


Den faktiske leveringstiden på hver enkel artikkel, står i produktbeskrivelsen til det enkelte produktet. 

*Dette er estimert leveringstid, og i høysesong kan det da litt lenger tid.

**Leveringstiden på produkter som ikke er på lager kan variere stort, da enkelte produkter fraktes via skip og andre fraktes via fly. Faktiske leveringstiden finner du i produktbeskrivelsen på det enkelte produkt. 

Slik står det på produktsiden dersom varen er på lager:

Dersom varen er på lager vil lagerbeholdningen på produktsiden være markert med "På lager" i grønt og i informasjonsboksen under "legg i handlekurv" knappen vil det stå at produktet leveres innen 1-4 dager. 

Leveringsinformasjon - MyStuff.no

Slik står det på produktsiden dersom varen ikke er på lager:

Dersom varen ikke er på lager står datoen for når den enkelte artikkelen er forventet inn på lager. I tilfellet under er produktet forventet inn på lager 28 februar. 

Leveringsinformasjon - MyStuff.no

Hente selv - PickUp fra vårt lager

Hos MyStuff kan du hente din bestilling fra vårt lager. 

OBS! Husk at produktet må være på lager for at du skal kunne hente varen din innen 24 timer. Produkter som er på lager, er vanligvis klare for henting innen 24 timer. Du vil motta en hentemelding så fort pakken din er klar. 

Pickup fra MyStuff.no

ORDREBEHANDLINGS RUTINER 

Vi sender daglig fra mandag til lørdag. Bestillinger lagt inn før 11:00 samme dag vil som regel bli sendt samme dag. Bestillinger lagt inn etter 11:00 vil bli sendt ved neste virkedag. I enkelte perioder hvor det er ekstra stor pågang jobber lageret doble skift og bestillinger kan bli behandlet, pakket og sendt på alle døgnets tider. Så fort din bestilling er behandlet vil du motta en e-post med bekreftelse på at din bestilling er behandlet og på vei til deg. 

Sporingsnummer for din pakke vil bli lagt inn i din bestilling og bli sendt sammen med bekreftelses e-posten.

Ta kontakt med oss hvis du ikke har fått sporingsnummeret, så sender vi dette til deg. 

FRAKT KOSTNADER 

Vi bruker for øyeblikket både Bring og PostNord for å levere din bestilling. Prisene er en kostnad som går direkte til Bring/PostNord og er ikke noe vi styrer. Frakten er vektbasert på pakken og ditt postnummer. 

I steg 2 i kassen får du opp prisene for frakt. 

PICKUP FRA VÅRT LAGER

Du kan hente din bestilling fra vårt lager på Kveldroveien 3, 1407 Vinterbro. Velg dette alternativet i kassen før du betaler og du kan hente pakken samme første virkedag (dersom varen er på lager).

Våre åpningstider på lageret er:

Man-fredag: 10-14:00. 

 

SPLITTET BESTILLING

Dersom du skal bestille flere produkter er det viktig å sjekke at begge produktene er på lager, med mindre du ønsker at produktene skal sendes i to ulike tidsrom.

Dersom du har bestilt to produkter og det ene produktet ikke er på lager, venter vi med å sende din bestilling til produktet er på lager.
Eksempel:
Du legger inn en bestilling 1. januar. 
Produkt X er på lager. Produkt Y er ikke på lager før 30 januar.
Din bestilling vil bli sendt 30. januar.
Ta kontakt hvis du ønsker at bestillingen skal sendes separat.